საწრეო მუშაობა მათემატიკაში
სასწავლო
წლის პირველ სემესტრში სსიპ საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ მანავის საჯარო სკოლაში შეიქმნა
აღნიშნული წრე, რომელიც შედგება 1 ა კლასის 19 მოსწავლისაგან, საწრეო მუშაობა ტარდება
კვირაში ერთხელ, სამშაბათს, 12 სთ და 20 წთ -იდან 12 სთ-სა და55 წთ-მდე. (35 წთ)
წრეზე განახილველი
თემები წინასწარ არის გაწერილი და ემსახურება მოსწავლის;
1. მათემატიკური
აზროვნების თვალსაწიერის გაფართოვებას
2. დამოუკიდებელი აზროვნების უნარების ჩამოყალიბებას
3. ზოგადად მათემატიკის, როგორცზუსტი მეცნიერების მიმართ
ინტერესის გამომუშავებას.
მოსწავლეთა
სია:
1.ავაქიშვილი
კახა
2.ათუაშვილი
საბა
3.ბორაშვილი
გეგი
4.გოგოლაური
სალომე
5. დაბახიშვილი
გუჯა
6. დაბახიშვილი
ნატალი
7.დოღონაძე
თამარი
8.ითაძე ანა
9.ლეგაშვილი
დავითი
10.ლეთოდიანი
გურამი
11.მაკარაშვილი
ლუკა
12.მირზაშვილი
ანანო
13.მირზაშვილი
ვახტანგი
14.საბაშვილი
მათე
15.ტაპატაძე
ანა
16.ფოცხვერაშვილი
გვანცა
17.ქვლივიძე
გიორგი
18.ქვლივიძე
დავითი
19.ჩიტიძე
ნინი
მათემატიკის წრის გეგმა
|
რიცხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
1
|
29.10.2019
|
სივრცითი წარმოდგენები
(მარჯვენა, მარცხენა,ზემოთ,
ქვემოთ, წინ, უკან, ქვემოთ, ზემოთ.)
|
·
ტრიალი მითითებული ცნებით და ნივთის ხელში გადატანა
მითითებული ცნებით
·
სამუშაო ფურცელზე შემოხაზვები მითითებული ცნებებით(მარჯვენა,
მარცხენა და ა.შ)
|
ფერადი ცარცი
თაბახის ფურცლები,
ფერადი ფანქრები.
|
|
2
|
05.11.
|
დროითი წარმოდგენები
(ჯერ,შემდეგ, ადრე,გვიან-უმარტივესი დროითი წარმოდგენები)
|
*ზღაპარი ,,გვრიტის“ წაკიტხვა და დროის ცნებების მიხედვით მოყოლა.
*სურათზე მითითებული
ნახატებით საუბარი(გვი-ან გაიღვიძა თუ ადრე? ჯერ პირი დაიბანა თუ ისაუზმა?)
|
ზღაპრების წიგნი, ფერადი ფანქრები,
თაბახის ფურცლები.
|
|
3
|
12.11.
|
საგანთა რაოდენობა. ცნებები:ბევრი, ცოტა და იმდენივე.
|
*თაბახის ფურცელზე თითო ყვავილის დახატვა და შემდეგ ხაზით გაყოფილ დაფაზე
მასწავლებლის დახმარებით დაკვრა, შემდეგ შედარება. გამოყენება ცნებების.
* სურათის მიხედვით მსჯელობა სად მეტი ყვავილია და სად ცოტა?
|
თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
სურათი ნახატით,,გაზაფხული“, ,,შემოდგომა“.
|
|
4
|
19.11.
|
საგანთა თვისებები(ფერი, ფორმა, ზომა)
|
*მოსწავლეები დაიყოფა ჯგუფებად და ყველა ჯგუფს მიეცემა დავალება. დახატონ
სოკო, პეპელა, ვაშლი და მარწყვი და წითლად გააფერადონ. შეადარონ და აღმოაჩინონ მსგავსება
და განსხვავება.
|
სახატავი ფურცლები
სახატავი ფანქრები
|
|
5
|
26.11.
|
რიცხვების გამოყენება შესაბამის საგანთა რაოდენობასთან.
|
*ჩაუხედავად ამოიღონ პარკიდან გეომეტრიული
ფიგურები და დახატონ ფურცელზე(თითო)
რიგრიგობით.
*შემდეგ გააკრან დაფაზე და ჩამოუსვან იმდენი ხაზი, რამდენ ფიგურასაც
დახატავენ.
*მიუწერონ შესაბამისი რიცხვი
* გააფერადონ იმდენი
ყვავილი რა რიცხვიცაა მითითებული.
|
სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურები,
გაუმჭვირვალე პარკი,
თაბახის ფურცლები,
ხატვის ფანქრები.
|
|
6
|
03.12.
|
რიცხვების შედარება
|
*ხაზით გაყოფილ ფურცელზე ორივე მხარეს დახატონ იმდენი ყვავილი რა რიცხვიცაა
მითითებული და შემდეგ შეადარონ ერთმანეთს.
*ჩახატონ და ერთმანეთის ნახატები შეადარონ( გამოიყენონ ცნებები მეტობა
და ნაკლებობა)
|
თაბახის ფურცლები,
სახ. ფანქრები,
ფერადი ცარცი
|
|
7
|
10.11.
|
რიცხვების ჩაწერა ნახატების მიხედვით
|
*ნახატებიანი ფურცლის დარიგება და შესაბამისი რიცხვის ჩასმა.
*გეომეტრიული ფიგურების დარიგება- მოძებნონ ისეთი გეიმეტრიული ფიგურა
რომელსაც აქვს 3წვერო და სამი გვერდი
|
თაბახის
ფურცლები, გეომეტრიული ფიგურები
|
|
8
|
17.12.
|
ციფრი 4,5,6,7,8,9-ის გამოყენება შესაბამის სიტუაციაში
|
*თაბახის ფურცლებზე ჩამოწერილ რიცხვებში აღადგინონ გამოტოვებული რიცხვები
და წაიკითხონ.
*ჩაწერეთ მითითებული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვი.
|
თაბახის ფურცლები, კალამი
|
|
9
|
24.12.
|
სამეულები, ოთხეულები და ხუთეულები,
|
*ჯუფებში სხვადასხვა დავალება-შემოხაზეთ სამეულები, ოთხეულები, ხუთეულები.
* ცხრილებში ჩახატონ საჭირო რაოდენობის საგნები
|
თაბახის ფურცლები,
სახატავი ფანქრები,
ცხრილები
|
|
No comments:
Post a Comment